Friday 29 March 2013

My Hepy Family

My Hepy Family..

aku bersyukur kpd Allah swt kerana mengurniakan aku seorang suami yg begitu sempurna walaupun pada awalnya aku rasa betul ke pilihan yg aku buat ni??pilihan yg aku xleh nk ubah dah pasni..pilihan seumur hidup..ternyata aturan Allah tu sgt indah dan Dia Maha Mengetahui aper yg terbaik utk hambanya..

aku juga bersyukur kerana dikurniakan seorang cahaya mata selepas 3 bulan kami bernikah..sungguh rezeki Allah kurniakan nikmat ini kpd kami..Ya Allah, benar sungguh kata2 Mu yakni rezeki anak..dialah permata hati kami Muhammad Rayyan Aminnurrahman yg dilahirkan pada tanggal 29 Ramadhan 1432 Hijrah bersamaan 29 Ogos 2011..tarikh ni adalah sama dengan tarikh kelahiran Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW iaitu 29 Ogos 571 Masihi...syukur Alhamdulillah..

Hari ini 29.03.13 genap rayyan berumur 1 tahun 7 bulan, nurse yg cek up pun dah miming bahawasanya anak aku ni dah pandai mintak adik..huhu..bukan xnk tp rasa cm xpuas nak manjakan dia lagi..tp dlm hati ni terasa nk preggy lg sb tengok lepas sorang2 member deliver baby..alhamdulillah indahnya saat menjadi ibu..ya aku pasti inginkan zuriat yg banyak dan soleh..aaminn

No comments:

Post a Comment