Monday 1 July 2013

Gift Shelf

Selepas puas hampir setahun lebih menunggu, aku mmg dah xleh tahan lg nak pamer barang2 gift dr pengantin ni tau..puas aku simpan dah..arghh xkira nk letak jugakkk... en suami mmg xbagi letak sb buat mainan si rayyan jek katanya.. at last aku letak jugak laaa, tp mata nak kena jurus ke situ je gamaknya pasal anak aku ni genius banyak, jd dia xheran sgt mainan dalam bilik dia tu, dia lg suka barang antik cmni..
iskk..iskkk..iskk...ade gak lah 2-3 buah cawan kaca aku yg dah selamat RIP di campaknyer...sabor jele...

dari xder buat aper2 kat umah ahad aritu, timbul plak idea nak letak somting kat tepi kabinet tv tu..rasa cm kosong je...ting!! idea, disebabkan dinding umah aku tu warna pink lembut, jd aku pilih shelf warna pink pekat supaya warna-warna tu nampak hidup.. mcm gambar kat bawah ni..



ok, dah siap dah...suka sgt okeh..alas cantik tu bukan beli pun..tu pun bekas alas dulang hantaran  masa aku kawen dulu..dari xbuat aper2, baik lah begini kekdahnyer.. xpayah buang duit beli alas baru.. warna pun mmg padan lah pasal merah maroon plus pink mmg mengancam laaahhh...haihh

part atas sekali aku letak gambar hero kesayangan aku nih..ms ni dia baru 3 bulan dah pandai merangkak dah..n kt atas tu ada gift dr pulau pangkor jugak... dan stage lain2 aku letak souvenior n beberapa gift dr hubby n pengantin jugak...sama lah tu..

ha beskal kt sebelah tu bukan gift okeh, tu aku beli kat kedai DIY..konon nak buar landskap sendiri nnt...hehehe berangan ko nyah...ahahah..

sp ape pendapat u ollz??ok x??ada idea lain yg leh share???

No comments:

Post a Comment