Monday 16 December 2013

BVSM MAMPU MELEMAHKAN SEL KANSER...



BIO BELOCITY SLEEP MATE


Jika anda sayangkan diri anda, belilah  sekarang
Jika anda sayangkan mak anda, bapa anda, atuk anda, nenek anda, belilah BVSM ini dan  hadiahkan untuk mereka.



UMUM mengetahui kanser adalah antara penyakit kronik yang amat digeruni oleh manusia seantero dunia.

Terdapat lebih daripada 100 jenis kanser dan lima yang utama antaranya ialah kanser paru-paru, perut, hati, kolorektal dan tidak ketinggalan juga kanser payudara yang kekal sebagai pembunuh utama wanita apabila terdapat 1.05 juta kes setiap tahun di seluruh dunia.

Menurut WHO, potensi untuk mendapat kanser boleh dicegah sebanyak 30% jika masyarakat memberhentikan penggunaan tembakau dan alkohol, mengamalkan diet yang seimbang dan menjalani gaya hidup aktif dan sihat.

Kita sering mendengar pepatah “mencegah lebih baik daripada mengubati.” Namun realitinya, seringkali berlaku di mana pesakit kanser hanya menyedari bahawa mereka menghidap kanser apabila sudah berada di tahap 4.

Gejala-gejala awal kanser sering diabaikan oleh pesakit kerana menganggap simptom tersebut akan hilang dengan sendirinya. Seharusnya, mereka perlu membuat pemeriksaan awal bagi mendapatkan kepastian seperti menjalani ujian kolonoskopi, mammogram, Prostate-Specific Antigen (PSA) dan sebagainya.

 

BAGAIMANA PRODUK BVSM INI  MEMBANTU?

 Di adun dalam bentuk Bio Velocity – kelajuan gelombang yang berupaya mennembusi badan manusia – bergetar bertindak dgn molekul air dalam badan-ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba -terhasil oksigen.

Bila haba di bebaskan ia melarutkan kolestrol yg tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak – darah lancar seluruh badan

Bila darah lancar semua masalah kesihatan akan beres dgn izinNya- hormon balance,renewal sel berlaku sbb tu kita boleh jadi semakin sihat dan awet muda.

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA SLEEPMATE???

Matahari adalah sumber tenaga yang menggerakkan kesemua kehidupan dalam bumi. Benda hidup adalah makhluk yang bertenaga, atom-atom dan elektron-elektron di dalam badan kita menghasilkan satu aliran medan tenaga di mana ia membekalkan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel badan bekerja pada tahap yang optima. Dengan kata lain, tenaga adalah daya hidup dan ia adalah sumber kesihatan dan semangat manusia. 

Keseimbangan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam dan di sekeliling badan yang membentuk satu matrik yang digunakan oleh badan untuk mengekalkannya dalam keadaan "sihat". Medan tenaga manusia dibentuk untuk mengekalkan kesihatan badan. Sel-sel badan berkomunikasi di antara satu sama lain melalui gelombang (frekuensi) yang unik kepada setiap orang. Semua tisu seperti kulit, hati, tulang dan organ-organ lain mempunyai tenaga dan beresonan ke atas frekuensi tersendiri. Bioresonans bermakna mengedarkan semua frekuensi yang diperlukan untuk rangsangan dan penyelarasan organisma yang muktamad.

Bagaimanapun, pemodenan kini telah membawa kepada kemerosotan medan tenaga manusia secara mendadak. Gaya hidup yang penuh tekanan, penggunaan alat elektronik yang meluas, pencemaran alam, makanan yang tidak seimbang, gaya hidup yang buruk serta toksin-toksin yang dihisap telah membawa ketidakseimbangan frekuensi elektromagnetik atau medan tenaga. Dengan ini, sekatan tenaga dihasilkan justeru mengganggu pengaliran tenaga utama atau daya hidup. Masalah kesihatan kronik mulai timbul dan menjadikan badan sukar untuk menyembuhkan diri.














Tidur Yang Berkualiti

Manusia telah menghabiskan 1/3 daripada masa mereka dalam tidur; oleh itu, tidur dan rehat yang berkualiti adalah penting untuk kesejahteraan kita. Ia adalah penting untuk kesihatan fizikal dan mental, dan untuk mengoptimakan fungsi-fungsi harian kita. Apakah itu tidur yang berkualiti? Tidur yang berkualiti bermakna mempunyai jangka masa rehat yang cukup serta mendalam yang membolehkan seseorang sedar selepas membangun dan segar selepas membangun dan segar sepanjang hari. 

Semasa badan kita rehat, semua sel badan akan diperbaharui dan dibebaskan, kerja-kerja pembaikan ke atas kecederaan dan penyakit-penyakit akan dijalankan; aktiviti-aktiviti otak kita yang mengawal emosi, proses pembuat keputusan dan interaksi sosial dihentikan, membolehkan kita mengekalkan emosi dan fungsi-fungsi sosial yang optima semasa kita membangun. Tidur juga menguatkan minda dan kesedaran, membolehkan kita berasa bertenaga dan lebih berjaga secara fizikal. Ia juga meningkatkan daya ingatan dan keupayaan belajar; mengurangkan tekanan, rasa kebimbangan dan kerisauan. Tidur yang berkualiti menjaga kesihatan hati kita dan mengurangkan risiko kemurungan

BV Sleep Mate

Anda boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan anda secara mudah dengan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate. Pelapik tilam ini khas dibuat untuk memenuhi keperluan individu anda. BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yang tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma. Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan dan minda. Apabila anda bangun daripada tidur, anda berasa lebih cergas dan bertenaga. Dalam penggunaan jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan kita, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti.

● sebab masa tidurlah renewal sel berlaku- tapi hanya dengan tidur yang lena.
● BVSM bantu anda untuk dapatkan ‘deep sleep’ tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dgn maksima yg mungkin
● otak dapat berehat dari sebarang emosi,interaksi dan membuat keputusan
● tidur yg lena dgn sleepmate akan pulihkan aura -rasa happy

BVSM dan PRODUK BERASASKAN GARAM BULUH merupakan agen kimoterapi semulajadi. Penggunaan Garam Buluh berterusan boleh menghindarkan pengaktifan sel-sel kanser seperti kanser payudara, kanser usus, kanser paru-paru, kanser otak dan pelbagai tumor kerana kandungannya yang beralkali tinggi PH10 boleh membantu menyediakan persekitaran yang beralkali iaitu bukan habitat sel-sel kanser. Jelas, sel-sel kanser yang ada di setiap tubuh manusia hanya akan aktif apabila tubuh kita berasid dan bertoksik tinggi. Jadi, amalkan Garam Buluh untuk meningkatkan imunisasi tubuh badan kita.


GARAM BULUH -KELEBIHAN KEPADA PENGAMALNYA



 Garam Buluh menggunakan garam dijemur di bawah matahari yang berorganik dan 100% semulajadi daripada Korea sebagai ramuan utamanya. Garam semulajadi ini dimasukkan ke dalam buluh yang berusia tiga tahun, kemudian ditutup dengan tanah liat, dimasukkan ke dalam relau bagas, dan dibakar dengan pokok pine. Proses pembakaran dapat meneutralkan atau menyingkirkan bahan berbahaya seperti logam berat dan kotoran yang ada dalam garam, manakala intipati pokok pine (resin pine, minyak pine) dan buluh (200 lebih jenis elemen surih yang diperlukan oleh badan) bercampur ke dalam garam dan menambahkan kandungan ion logam inorganik yang diperlukan oleh badan manusia seperti magnesium, kalsium, kalium, kuprum, ferum, zink dan sebagainya. Nilai nutrisinya adalah lebih tinggi daripada garam laut.

Badan manusia memerlukan garam memandangkan garam adalah bahan yang penting untuk pertumbuhan badan. Ia dapat menyelaras peredaran air yang seimbang di dalam badan, mengekalkan tekanan penembusan dalaman dan luaran membran, sintesis keasidan perut, menggalakkan rembesan jus pencernaan, menambahkah selera. Pada masa yang sama, ia menjamin nilai pH yang diperlukan untuk tindakan enzim protease perut, mengekalkan keseimbangan pH dalam badan dan peredaran normal bendalir tubuh. Garam Buluh tidak mengandungi sebarang bahan tambahan, logam berat dan bahan kimia, malah kaya dengan bahan mineral dan elemen surih. Gantikan garam biasa dengan Garam Buluh, dapat membekalkan nutrien terbaik untuk badan.

1. Kebanyakan individu yang mengalami obesiti mengandungi toksik yang tinggi berbanding orang biasa yang suka bersenam & bersukan. Ini disebabkan mereka suka makan makanan yang bertoksik tinggi yang mengandungi bahan pengawet dan berlemak seperti coklat, mee segera, makanan segera dan minuman berkabonat. Sifat beralkali Garam Buluh yang bertentangan dengan sifat asid toksik ini menyebabkan proses mennyahtoksik berlaku dengan serta merta.

2. Aktiviti kurang bersenam menyebabkan kadar metabolisma terlalu rendah disebabkan kesibukan bekerja dan tidak menitik beratkan aktiviti luaran. Garam Buluh mampu membantu mengeluarkan peluh selepas meminumnya di dalam minuman seharian dan membekalkan tenaga walaupun anda terasa kenyang tanpa CRASH DIET.

3. Masalah pembuangan air besar juga menjadi punca kebuncitan di kalangan wanita dan lelaki di Asia. Akibat makan garam kimia yang mengandungi SODIUM /NATRIUM secara berlebihan ia bukan sahaja memekatkan darah dan mengakibatkan tekanan darah tinggi malahan ia juga menyebabkan sembelit sehingga usus semakin hari semakin kotor. Usus kotor menjadi punca kepada penyakit gastrik & ulser atau punca awal kepada kanser usus. Garam Buluh boleh diamalkan bagi membantu membersihkan usus atau colon cleanser bagi melawaskan pembuangan najis dengan minum air mineral sehari 1 liter secara berterusan. Di samping itu juga ia dapat mencuci usus dan membersihkan agar sensor penyerap nutrin dapat berfungsi dengan baik dan mengawal apetit pemakanan secara semulajadi.

4. Teknik pemakanan untuk menurunkan berat badan disarankan sebelum sarapan dan sebelum makan tengahari kerana ia dapat menuteralkan asid yang berlebihan dan menghilangkan gastrik kepada setiap individu. Garam Buluh juga sebaiknya diamalkan sebelum tidur bagi memulihkan sistem pencernaan makanan ketika individu sedang tidur supaya pada keesokan harinya dapat membuang air besar dengan lawas dan tiada sembelit.

DAPATKAN BVSM ANDA SEKARANG..IA MERUPAKAN TILAM TERAPI PERTAMA DIDUNIA YANG TIDAK MENGGUNAKAN ELEKTRIK SBG CAS... IA JUGA ADALAH ANTARA YANG TERMURAH JIKA DIBUAT BANDINGA  SEPERTI BERIKUT:

SARAGEM RM6000
ZHULIAN RM 12000
HERBA FEME RM 2000
ZHULIAN SINGLE RM 2000

BVSM?? RM 1288 SAHAJA.. dan istimewa untuk anda yang berminat boleh mendapatkan rebate dgn menghubungi CT 018-2224834/019-2571004 segera..



No comments:

Post a Comment