Sunday 18 August 2013

Dekorasi Ruang Tamu Edisi Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera...rasanya belum terlambat aku nk ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua pembaca setia blod SKSK ni...hehehe.. ha mcm mana persiapan rumah nk raya ni..uuuu mesti nak gempak kan...yela org nak mai dtg umah mestilah kena deko dan hias umah..baru org seronok nk dtg umah kita..bak kata laki aku, tetamu ni datang membawa rezeki, dan bila diorang keluar, dia bawa bersama dosa2dosa kita keluar...jadi layanlah tetamu kita sebaik dan semesra yg mungkin...

Hurmmm tema raya aku tahun ni n kaler silver maroon...dan2 lagi seminggu nak raya kau baru nk cari langsir..mmg cari nahas...nasib baik lah kat nilai tu beli kain leh tempah terus..janji  jam, bila dah beli kain 3 jam plak...pun boleh laaa...klu x mana mak nak cari tailor time2 cenggini???mampoihhh...

ok ni antara idea dekorasi ruang tamu aku...nnt ko leh beza dgn ruang tamu aku yg dolu2 k...jomm layannn


kaler langsir tu xberapa nak nampak..almaklumlaaa kamera MAHAL...hua..hua..hua..


haa simple je kan..xyah membazir nka tukar sofa baru bagai..pakai je aper yg ada dan kita DIY la sendiri.. mcm alas kat shelves tu alas dulang hantaran aku masa kawen dulu..dah ko pakai sekali je, baik guna utk hias rumah..pun boleh pakai kan??? kat karpet tu mmg aku suka beli tikar evamatic tu pasal senang nak lap aper2 yg tumpah..especially anak aku..huuu cukup suka buang nasi atas karpet..menangis aku time nak bersihkan..adoiii APTB... so mcm mana plak dekorasi u oll???jom la share...

No comments:

Post a Comment