Sunday 18 August 2013

Update deko bilik air

klu ikut cerita yg lepas aku cuba la sedaya upaya mencantikkan dan menwangikan bilik air aku tu..pasal bilik air tu tempat yg selalu aku masuk..jd klu nk lelama dlm bilik air, kenalah bersih dan wangi..klu da berbau can hampeh, anak aku pun xlalu nak masuk...hhuhuhuh.. bilik air kali ni xder aper yg berubah cuma aku tukar bekas berus gigi BENTUK GIGI..cantik kan???unik sgt.. dan para utk letak sabun basuh dan detergent yg lain..susah bebeor aku asik nk kebelakang je nk amik sabun n detergent time nak basuh bilik air..huhu..jom layan gambar...

maaf la klu gambar kurang menyenangkan..


 Hehehehehe..xdelah gah sgt pon, kebayakn sumer deko umah aku aku rembat kat kedai RM 2 tu..ala bukan mahal pon pastu leh tukar slalu..ko nak deko ni xpyhla nak beli barang memahal benor...mana yg leh DIY tu, buat je, mana leh save, guna idea sendiri..bru kreatip...hehhe amacam???


No comments:

Post a Comment