Sunday 9 March 2014

Dekorasi Terbaru

assalamualaikum to all reader..lama dah xshare pasal deko mendeko ni kan...latest ni aku ader buat beberapa penambahbaikan kat bilik rayyan...

dah borink plak tengok cmtu je bilik rayyan tu..jam2 tu dtg plak idea nak medeko ni kan..haaa suka x..suka x???mestilah suka..bila kita ubah sesuatu ruang tu, ia akan menjadikan ruang tersebut namaok kemas dan lagi cantik...

ok dulu bilik rayyan mcm ni..


Belum ader langsir pon


pastu aku deko mcm ni...kemas ok...               VS           Bila hero masuk kamar dierr...

hampir setahun gak lah bilik ni mcm ni...then bila rayyan dah masuk 2 tahun aku masukkan katil kat bilik dia..so dia leh tdo kat bilik dia sendiri.. dan bila dah masuk katil bermacam idea dtg nk deko bilik dia...mmg syok deko mendeko ni..kita buat je nnt2 idea tu akan dtg sendiri....

jom scroll utk tengok transformasi yg aku buat...

ko tengok..dengan keta bajak dia yg bagak tu...  aku cuma update katil 2 tingkat, tv, tier utk letak CD dan segala mainan dan para utk  VCD..tier tu aku beli kt tesco je..aku beli 2 dan susun mcm tu...rendah cket...senang dia nk capai..

lampu ni aku gantung kt tepi dinding betul2 atas tv tu..cuma gambar x tersnap skali...heeee..lampu ni aku mtk ayah aku pasangkan dimmer..so kita leh adjust terang gelap mana kita nak...


 Budak tecik yg obses dengan thomas and friend...aku rasa sumer jenis ketapi kat dlm citer tu ade dlm koleksi si rayyan ni..dari CD, beg skolah, pinggan makan smpailah rail ketapi tu sumer wajib ader gambar thomas...kikikikiki..

ok tier utk TV tu aku letak senget membentuk segi tiga pada sisi dinding...sumer sudut leh nampak tv tu...katil bahagian atas tu utk sementara aku letak lah segala mcm toto...sok2 klu dah beradik leh la tambah tilam lg..huhuhu...

ok tu je nk share setakat ni...smoga membantu...tata



No comments:

Post a Comment