Tuesday 4 March 2014

Selamatkan kabinet dapur anda

huuuuuiiii aii...sejak 2 menjak si rayyan dah pandai bukak peti ais sendiri ni..aku dah ketandusan idea nk pakai ape lg utk kunci peti ais tu...last2 aku pasrah je la...selagi dia xbuat2 benda yng menyakitkan at aku... dia minat betul dgn telur dlm peti tu...aku pun xtau apelah idea dia nk buat...

silap2 dia kasi main itu telur mcm bola xnanges ko nk menghilangkan hanyir telur tu kat umah????pufffttt  

kabinet dapur pun sama...kabinet ni lg lah aku seriau pasal dlm tu mcm2 benda aku simpan yg agak merbahaya lah..mcm shieldtox, stock toiletries, sabun, semburang semut dan memacam lg...letih da aku nk berulang ke cosway beli menda alah ni..yg mcm kunci tu...huhuhuhu


jgn kata dia xbukak, dia cabut terus benda tu dr kabinet...aduhhh masak...masak...

last2 kan ko tau ape penyelamat yg aku jumpa???



v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


taraaaaaa...........



haaaa aku rasa cocok bangat dgn ketandusan idea aku slama ni...kikikiki..harap2 bergunalah... 

lock kali ni lebih mudah sb xpyh aku nk lekat2 mengotorkan kabinet aku jerr...stakat ni rayyan xpandai bukak lg..

safety use lock ni aku beli kat DIY rm 3.90 satu...

tp ia xsesuai utk peti ais....xpelah peti ais tu aku abaikan dulu...kang sok...sok dtg idea lg aku buatlah...ke korang ade idea yg leh share dgn aku???share laaa...jgn kedekut...kikikiki

harap2 konsisten la idea aku nih...ok tata...




No comments:

Post a Comment