Monday 1 April 2013

Deko Bilik Rayyan

haaa, ckp pasal deko mendeko ni mmg serah je pd aku, tau lah aper aku nak buat.. laaaa lain plan lain jd nya,  rupenyer hubby aku mmg lg pantas..kali ni aku mmg majok sb dia buat xbincang dgn aku dulu.. katanya nk buat suprise.. setibanya ari yg dinantikan, aku pun dibawa melihat bilik tersebut,  mmg aku sgt suprise sb aku xsangka idea dia nak cat bilik ni cmni.. aper lg aku pun beralah jelaaa... tp bg aku idea hubby mmg hebat... aku suka design bilik tu tp deko aku ttp nk buat sendiri..

ok since hubby dah cat bilik tu cm taska aku pun kena lah deko bilik tu cm taska gak.. heeee... pertama sekali tentang katil.. memandangkan katil ni kami beli dlm pakej jd kami dapat 2 katil queen.. so rayyan nak x nak kena gak tdo kat katil queen ni.... pon boleh laaa.. cadarnya mestilah kartun yg dia suka..' PINGU".. hurmm kat mana nak cari cadar ni ek???KIV dulu..

 patern cat nya dah sama cuma warna je lain

 haaa sama x?? tang ni aku lum letak curtain yg sesuai lagi, nnt aku nk p nagoya borong kain kat sana...tp tunggu bajet gak arr...sb nak bg same sumer..biar SYNCRONISED.... tau xpe, lagi satu lampu yg sesuai pun lum pasang lagi..


sumber: Google..
pastu almari pakaian rayyan, umi tumpang tudung yer cyg...  heeee ala bukan byk pun baju dia.. ngehh ngehh.. sok2 boleh beli almari lain plak.. almari ni pun kena letak dlm bilik ni gak sbab dah xder tempat nak letak..

Lantai, hurmmm aku kena letak karpet dulu, pastu  baru leh letak ALPHABET ni, klu x nnt tapak ALPHABET ni hitam.. puas aku nk sental nnt. .dah penah kena dah dulu... tp klu ada guest mmg aku cabut ALPHABET ni sb aku nk bg rayyan jer yg leh lepak atas tu...cm gambar kt atas tu la lebih kurang..

ok,  meja solek ni mmg aku terpaksa letak sb klu ada guest dtg mmg aku tempatkan dlm bilik ni.. tumpang aja..

so mana part yg xperlu tu akan dipindah ke bilik stor..

mcm biasalah idea je, lum siap lg nnt tunggu update k..tungguuuuu

No comments:

Post a Comment