Monday 1 April 2013

Deko Ruang Tamu

ok now nak citer pasal deko ruang tamu plak..dlm internet byk  design ruang tamu terutama kat lama  Eric deko tu..huhuhu nak dpt cmtu bukan mudah syg oiii...jd aku perlahan-lahan merangkak mendeko ruang tamu agar nampak lapang n selesa..lapang tu supaya mudah anak aku nak tawaf dgn keta dia..hehehe

tips untuk nampak luas, haruslah memilih cat warna terang, jd aku pun pilh warna PINK terang lagi lembut..( PINK lagi)..but not pink haters okey..ngeee.puas aku cuba mensesuaikan perabot dgn ruang tamu, malangnya sofa kami xsesuai dgn keadaan ruang tamu yg panjang dan sempit sedikit..last2 aku pun adjustla dptkan sofa baru pastu baru ngam..boleh laaa, klu x bertambah sempit plak rumah aku..

aku sgt berpuas at dgn deko ruamg tamu yg aku buat ni, cume langsir je problem cket sb masih pakai langsir lama yg xpadan dgn tinggi sliding door kami..jadinya senteng nampak betis..ahak..bayangkan ok.

ni antara gambar yg memberi aku inspirasi utk deko ruang tamu aku, sumer gambar ni adalah ihsan dari blog2 dan gambar dlm google..




 cantik kan??nampak simple jer..so sp2 nak deko leh je copy idea ni sb sy pun copy idea org..hehehe ape salahnya kita berkongsi kan..sharing is caring..

ni plak ruang tamu aku yg xberapa nk ciap..boleh la sp2 nak tolong bg idea...

 buai anak aku tu mmg aku nak letak kt ruang tamu sb bila buai dia senang aku nk tengok tv....  hehehehe dasar pemaleh kan...

ok, sp2 leh tolong komen???leh gak cetus idea ...

No comments:

Post a Comment